Zlá správa-adopcia sa mi vymazala

03.09.2011 12:41

Je mi to naozaj tak luto. Už sa mi to stalo 2 razy:-( Raz som to obnovila, ale už skratka nemam na to:-/ Bolo tam moc majitelov a už ani neviem kto má čo adoptované.Nechapem ako sa to mohlo vymazať, nie celé ale od polovice. Všetko bolo pritom niekolkokrát uložené a publikované.Ma niekto takéto skusenosti??Niekto kto je na webnode.sk alebo aj na niečom inom??Ak ano píšte to dole do diskusie. Bojím sa, že sa mi vymažú aj dalšie veci:-( Ale dufam, že nie. Prepacte, ale miesto adopcie si precitajte nejaké iné temy.Možno vas zaujmú nejaké nové temy. Budem ich tu pridavať stále(teraz je tu nová tema LPS kolekcie) :,-( :-(Dufam, že aj tak budete chodiť na moj web.

Diskusná téma: Zlá správa-adopcia sa mi vymazala

jé...to je mi líto

Paty | 03.09.2011

mě se také na blogu stalo něco podobného!!
takže vím jaké to je a když si to neuložím a pak něco omg to nesnáším neva já taky ukončila adopci a obýháš mě ty vůbec někdy bo já si teď kontroluji affs bo nebudu obýhat já když vy ne!!

Re:jé...to je mi líto

Katka | 03.09.2011

jasne, tvoje články čítavam. Momentálne máš super design na webe:-)

Re:jé...to je mi líto

Saška | 03.09.2011

Aj mne sa to stalo a išiel ma šlak trafit!! Som mala takéé nervi!! Je mi to lúto :(

pre Veroniku a Sofku

Katka | 03.09.2011

ok, niekedy to vyskušam cez tie subory. Dakujem za radu:-)

Katke

Veronika a Sofka | 03.09.2011

Ahooj Katka. Je nam to velmi luto. Aj nam sa to stalo vela raz a potom sme sa stazovali na websnadno a oni nam odpisali, ze to treba vsetko nacitat to spravca suboru a stamat to davat na nas web. Uz teraz nam to nemizne, ale niekedy sa stane ze zmizne na chvilku, ale potom to pride naspat.

Pridať nový príspevok