Bleskovka;-D-ukončená

16.09.2011 16:27

Bleskovka

Každí, kto spravý bleskovku, dostane už tradične diplom!:-)Bleskovka trvá opäť do Nedele večer!

1,Ahojky,Páčia sa ti lesklé LPS??

2,Máš nejaké lesklé LPS?

3,Mám ja nejaké z nich?(nápoveda v- Moje LPS zvieratká)

4,Páčia sa ti LPS Cutest?Ak nie, prečo?

5, Chýba ti niečo na mojej stránke?

6, Máš rada jesen(podzim)?

7,Páči sa ti obrázok(fotomontáž) so žralokom, ktorý som vytvorila(ten čo je nižšie pod otázkami)?

8,Ahoj, vyhrala si diplom!;-D

Vyherci:

Bleskovka;-D

Bleskovka =)

Saška | 19.09.2011

1,Ahojky,Páčia sa ti lesklé LPS?? -- Ano

2,Máš nejaké lesklé LPS? -- Ešte nie

3,Mám ja nejaké z nich?(nápoveda v- Moje LPS zvieratká)---Ano stonozku a vážku

4,Páčia sa ti LPS Cutest?Ak nie, prečo?--- páčia sa mi

5, Chýba ti niečo na mojej stránke?---- Nie

6, Máš rada jesen(podzim)?---- Ano

7,Páči sa ti obrázok(fotomontáž) so žralokom, ktorý som vytvorila(ten čo je nižšie pod otázkami)?---Ano

8,Ahoj, vyhrala si diplom!;-D----Jééé Ďakujem

Re:Bleskovka =)

Katka | 19.09.2011

urobím ti diplom!:-)

Re:Re:Bleskovka =)

Saška | 03.10.2011

Ďakujem :)

Bleskovka

Veronika a Sofka | 17.09.2011

1) Ano su velmi pekne
2) Ano mame :)
3) Ano tu stonozku a vazku
4) Ano velmi sa nam pacia. Su zlatucky :)
5) Nie tvoja stranka je super
6) Ano mame
7) Ano paci sa nam. Je velmi pekny :)
8) Dakujemeeee :)

Re:Bleskovka

Katka | 17.09.2011

;-D

bleskovka

Paty | 16.09.2011

1)jj
2)nn u nás teprv budou
3)tu stonožku a vážku
4)no moc ne no ty chlupy nedají se umýt a jsou takoví mno můj názor holt se mi nelíbijou
5)nn
6)jo ujde léto je lepší xD
7)j je pěknej
8)super!! :* xD

Re:bleskovka

Katka | 16.09.2011

okik, a mam dalšie LPS z tej ligotavej edicie. Dnes som si ich kúpila a je to žralok+chobotnica psík+netopier!:-)Zajtra si idem kupiť Blythe Moskvu v alltoyse!;-D

Pridať nový príspevok