6.číslo LPS magazínu(január)

02.01.2012 22:04

Picture Captions

Úvod:

Ahojte!V prvom rade by som vám chcela zaželať do nové roka 2012 veľa zdravia, šťastia a LPS!!:-D Už tu máme januárové číslo LPS magazínu! Dúfam, že sa zabavíte:-D

S pozdravom majiteľka webu Katka

1.strana

Do 2.1 2012 tu prebiehala Silvestrovská sútaž o najkrajší Silvestrovský obrrázok na 1. mieste sa umiestnili Veronika a Sofka a lps Jája:-)Získali diplomy, dom a lietatadlo na adopciu. Tu sú ich krásne obrázky:

Od lps Jáji.

 

2.strana

Littlest pet shop stany:

Tak tu sú nejaké LPS stany. Kto by mal záujem nejaký takýto vyhrať pre svoje adoptované LPS môže do 8.1 2012 spraviť bleskovku na adopcii;-D

Pre menšie deti celkom pekné, nemyslíte??

 

3.strana:

Bratz LPS

Už som tu na tomto webe preberala LPS napodobeniny a tak teraz si niečo napíšeme o LPS Bratz. Niekomu sa možno páčia, ale mne nie(ja mám taký názor, že mne sa nepáči nič íné len pravé LPS):-D

Tu je na porovnanie páv Bratz a páv LPS. No o čo je ten LPS krajší!?Podla mna o veľa, žiadne Bratz nemá také pekné oči:-) Ale to je každého názor. A aký máte názor vy??

Nejaké daľšie Bratz zvieratká:

Bábiky Bratz sa mi nikdy nepáčili. Ale tu je ilustrácia Blythe a Bratz(znova na porovnanie):

Blythe sa mi veľmi páčia;-*

 

4.strana 

Sútaž(trvá do 18.1)

Odfotte nejaké vaše LPS a pošlite mi ho na email:KatushQa18@azet.

Ale pozor!Téma je-Zima,lyžovačka, sánkovačka

Tak ahojte! A tu máte inšpiráciu:

 

Sútažiaci:

 

Allex(Lexí)-vyhrala 1.miesto

Gratulujem!

Diplom:

A tu je(ikonka) reklama na jej blog odo mna:-)

 

Diskusná téma: 6.číslo LPS magazínu(január)

LITTLEST PET SHOP

Brblinka | 23.06.2014

https://www.google.sk/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi34.tinypic.com%2F2njm58n.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Ftosia0101.bloog.pl%2Fid%2C5658070%2Ctitle%2CNowe-zwierzatka-do-kupienialittlest-pet-shop%2Cindex.html&h=326&w=500&tbnid=ZcUNZXCX6-fy0M%3A&zoom=1&docid=hK7sSK2qHT_ZcM&ei=jFaoU6ynNoeCzAOz14LYCA&tbm=isch&ved=0CCwQMygRMBE&iact=rc&uact=3&dur=351&page=1&start=0&ndsp=49

;*

Lexí | 24.01.2012

Nevadí ;) :D Len som ti to chcela povedať ;D Veď každý robí chyby! ;) A ďakujem sú krásne :*

Re:;*

Katka | 24.01.2012

nemáš zač, som rada, že sa ti páčia:-)

www.littlestpetshop-lps,webnode.sk

Katka | 23.01.2012

Prepáč Lexí:-( Máte podobné mená. Prepáč, opravím to hneď.

...

Lexí | 23.01.2012

Ehm čiže robíš reklamu z môjho obrázku na saškin :/

:D

Lexí | 23.01.2012

ahoj sory ale to nie je môj web! :D Ja som Alex nie Saška ;D Môj blog je allex-lps.blog.cz ;) Tamto je saškin :D

do súťaže

Lexí | 11.01.2012

https://allex-lps.blog.cz/1201/do-sutaze-pre-katku
Nakoniec som ho spravila :D

Re:do súťaže

Katka | 11.01.2012

To je super, je to krásna fotka:-)

Pridať nový príspevok