5. číslo magazínu(december)

26.11.2011 15:10

Picture Captions

Úvod

Máme tu daľší diel LPS magazínu, tentoraz decembrové-vianočné číslo!Nájdete tu veľa zaujímavostí, noviniek a ako vždy sútaž. Tento raz je celkom nový typ sútaže. Tzv. Bublinovka. Ak máte záujem, zapojte sa;-) Je za ňu zaujímavá cena. A prajem vám krásne Vianoce, môžete si sťiahnuť do PC tento obrázok odomna, je to taký malý darček vás na Vianoce.

Tu je:

S pozdravom Katka- majiteľka webu www.littlestpetshop-lps.webnode.sk

1.strana

Do 25.11 tu prebiehala sútaž o najlepší Mikulášsky obrázok, všetky obrázky boli nádherné a sútažiace si s nimi dali robotu, uverejním sem teda všetky obrázky. Všetci dostali zaujímavé ceny. A vyhodnotenie sútaže bolo nasledovné:1. miesto-Veronika a Sofka, lps jája

                                                                                                                     2. miesto- Minidi, Andrejkag24 

Všetkým gratulujem!

lps jája:

Veronika a Sofka:

Andrejkag24:

Mindi:

2.strana

Super kvíz!

Kvíz ešte v časopise nebol. Je to novinka. Na každú otázku odpovedzte(pozor! na každú otázku môže byť len jedna odpoveď) a pozrite sa aké písmeno ste zakrúškovali, spočítajte si ich a pozrite na vyhodnotenie(vyhráva to písmeno, ktorého máte najviac). Pochválte sa do diskusie, čo vám vyšlo!;-D

Pozor, je to môj vymyslený kvíz, môj nápad, tak nekopírovať, dakujem!

 

Aké LPS ste?

1, Vaša oblúbená činnosť je:

a, beh, pohyb, tanec

b, povalovanie sa doma, čítanie, PC

c, plávanie, potápie, kreslenie, 

 

2. Obľúbená farba:

a, zelená

b, fialová

c, modrá

 

3, Obľúbené jedlo:

a, kuracie mäso+ hranolčeky+obloha

b, losos+opekané zemiaky/ryža

c, zeleninový šalát s kúskami avokáda

 

4,Oblúbená hra s vašími LPS:

a, olympíske hry(poprípade iné športové podujatia)

b, modna show

c, kúpalisko/pláž

 

Vyhodnotenie:

a, LPS psík                            b, LPS mačka                 c, LPS delfín

Ktoré LPS ste vy??

 

3. strana

Vianoce

Ja mám veľmi rada Vianoce, určite aj vy, však?:-) Ja už mám nakúpené aj nejaké darčeky. A vy?? A už aj viem, že aký 1 dostanem. Je to od brata LPS medvedík s Blythe. To je on:

Krásne však?? Na Vianoce dostanem aj kopu iných vecí okrem LPS, chcete vy niečo konkrétne?? Ja áno nový notebook, oblečko atd. Inak z LPS chcem ešte nejaké ligotavé a toto balenie(len neviem, či ho budú predávať do Vianoc):

Je tam 5 krásnych LPS: čajka, poletucha, škrečok, mačička a na fotke trocha zakrytý psík;-)

No a na internete som našla tieto básničky a vinšovačky k novému roku a Vianociam(napr. to môžete poslať niekomu ako sms)Tu sú nejaké inšpirácie:

-Do Nového roku veľa štastia, lebo je krásne, veľa zdravia, lebo je vzácne, veľa lásky, lebo jej je málo a veľa všetkého, čo by za to stálo.

-Fujavicu šťastia, víchricu pohody, závej radosti, len malú vločku všedných starostí a hlavne lavínu zdravia a lásky v Novom roku praje ... 

-Hviezdička na nebi svieti a deň za dňom neustále letí, do Nového roka je už len krok, tak Vám želám šťastný celý nový rok. 

-Hromadu darčekov čo srdce pohladia, rodinu a priateľov čo nikdy nezradia, k bohatstvu krôčik a ku šťastiu krok, nádherné Vianoce a šťasný Nový rok prajú ...

4. stana

Nová sútaž! Bublinovka:-)

Kto do nej vymyslý najlepšiu vianočnú myšlienku, basničku(nemusí byť originál vaša) alebo niečo iné, získa prekvapenie. Uzávierka sútaže bude 15.12.

Odpovede píšte dole do diskusie, alebo na môj email. Píšte to v tvare:

Bublina 1.(pri Blythe s blond vlasmi)- váš text

Bublina 2.(pri Blythe s ryšavými vlasmi a mikulášskou čiapokou)-váš text

Sútažiace texty:

Od Andrajkgi24:

1. ide zima ide mraz

napadne nam sniezik zas

2.mikulasku, mikulas

co mi pekne das ?

Od Elišky Poníkovej:

1. bublina: Tak jo, naučím Tě koledy. Nemůžu za to, že jsi z Ameriky. Takže, česky to je: Hajdom, hajdom, tydlidom, hajdom, hajdom, tydlidom... A teď ty!

2. bublina: Zajdo, zajdo, vypni to, zajdo, zajdo, vypni to...

(pokračování by bylo):

1. bublina: COže?

2. bublina: Ale nic, já jenom, že Tvůj lps zajíček cvaká se žárovičkama.. Nemůže to bouchnout?

1. To jste celí vy! Američani!!! Pořád u Vás něco bouchá, vybuchuje, lítá atd...) 

Výherci:

Obidve ste sa umiestnili na 1. mieste. Máte to rovnako pekné. Tu sú vaše

diplomy za odmenu:

5. strana

Tak a sme pri konci decembrového LPS magazínu, je to aj tohtoročné posledné číslo. Daľšie bude až v roku 2012. Ešte raz vám teda prajem veľa darčekov, veľa LPS a radosti a do nového roka len to naj! No a kto by nevedel, že tu mám na webe aj niečo o LPS adventných kalendároch, tak si to môže pozrieť tu:

Kalendáre:

Novinka, vianoce 2011.

Mne sa ten kalendár veľmi páči, aj by som si ho možno kúpila. Ale vštetkých tých 3 LPS už mám(i ked v inej farbe).Ale je veľmi pekný, aj doplnky sú super;-)

Advetný kalendár 2010

Veľmi pekný, v obchodoch som ho ale nevidela. Páči sa mi tá srnka;-)Škode, že ku každému kalendáru sú iba 3 LPS a nie 24:-D To by bola suma peňazí za nich, čo??:-D

Advetný kalendár 2009

Videla som ho aj v Dráčiku. Bol to 1.adventný kalendár. Je to dobrý nápad podla mna:-)

 

Diskusná téma: 5. číslo LPS magazínu(december)

otazky

patka | 06.09.2014

ti natáčaš
koľko máš rokov
koľko máš littlest pet shop

PSÍK

Denča | 24.06.2013

Jsem psík.

užasné

marie | 14.04.2012

ja sem psíček :-) (češka)

..

Dejvid | 17.02.2012

Já jsem delfín :D

...

andrejkag24 | 23.12.2011

Dakujem za prvé miesto

Re:...

Katka | 29.12.2011

nemáš zač

vyhodnotenie

Katka | 15.12.2011

sútaže vo vianočnom magazíne je tu!:-)

Kviz

Veronika a Sofka | 27.11.2011

Ahooj. My sme obidve psik. :))

Re:Kviz

Katka | 27.11.2011

hehe:-)

pěkné.....

Paty | 26.11.2011

no byla jsem delfín jinak mě to bavilo a ty blythe já nwm...sorry nemyslí mě to snad neva,ale tento magazín se mi nejvíc líbí....

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok